Ugrás a tartalomhoz

Panaszkezelés

⁣Az MBH Jelzálogbank Nyrt. (Jelzálogbank) számára kiemelten fontos, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk során minden körültekintés mellett előfordulhatnak azonban olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére ügyfeleink panasszal kívánnak élni.  Rövid összefoglalónkkal szeretnénk segíteni Önt abban, hogy panaszát egyszerűen és eredményesen juttathassa el hozzánk.

Tájékoztatjuk, hogy a Jelzálogbank szolgáltatásait érintő panaszokat minden esetben az MBH Bank Nyrt., mint a Jelzálogbank közvetítője vizsgálja ki és válaszolja meg Ügyfeleinknek az MBH Bank Nyrt. Panaszkezelési szabályzatában foglaltak szerint. A panaszok kezeléséről részletesen a Panaszkezelési szabályzatában⁣ olvashat.

Panaszbejelentés módja

Panaszát bejelentheti szóban vagy írásban, személyesen vagy meghatalmazott útján

  • elektronikus levélben az ugyfelszolgalat@mbhbank.hu e-mail címen;
  • a 06 80 350 350⁣ (külföldről +06 1 373 3399) telefonszámon elérhető Telebank ügyfélszolgálatunkon vagy Videobankon keresztül;

  • az MBH Bank Nyrt. bármely bankfiókjában ügyfélfogadási időben;

  • postai úton az MBH Bank Nyrt. 5600 Békéscsaba, Andrássy út 37-43. központi címére küldött levélben; vagy
  • Telefaxon a 06 66 620 386 fax számon.

A panaszok kivizsgálása és megválaszolása

A panaszok rendezését kiemelt feladatként kezeljük, azokat haladéktalanul kivizsgáljuk, és a feltárt hibákat orvosoljuk. Az írásban tett panaszbejelentéseket rögzítjük, és a panasz kivizsgálásának eredményéről a panasz közlését követő 30 naptári napon – pénzforgalmi szolgáltatással összefüggő panasz esetén 15 munkanapon - belül tájékoztatjuk. Emellett a beérkezett észrevételeket rendszeresen elemezzük, és ennek eredményeit felhasználjuk szolgáltatásaink és ügyfélkezelési rendünk továbbfejlesztéséhez is.

Jogorvoslati lehetőségek

Amennyiben a panaszkezelés eredményével nem elégedett, Ön jogorvoslattal élhet. A jogorvoslati lehetőségekről részletesen tájékozódhat a Panaszkezelési szabályzatból, illetve panaszára adott válaszlevelünkből.

Kapcsolódó dokumentumok